Se cutremura Toronto

A fost iarasi cutremur si ma intreb daca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea, asa ca japonezii. Doua intr-un an si doua luni e deja cam mult pentru spiritul meu extrem de sensibil la orice tremurat de scoarta terestra. Am avut, totusi, prezenta de spirit, acelasi sipirit sensibil despre care va spuneam, de a-i opri pe cativa colegi sa o ia la goana pe scari ori sa se ascunda sub tocul usii. Dragilor, le-am spus, aici peretii care sustin tocul usii sunt de hartie.

A durat ceva, sa fi tot fost o jumatate de minut. Eu uitasem sa si respir, dar tipetele catorva colege mi-au amintit sa trag aer in piept.

A trecut, am supravietuit. Uf!

Lasă un răspuns

