I scream icecream

Aceasta chestiune roz este unul dintre motivele pentru care mi-am incalcat principiul de a nu cumpara aparate care fac o singura operatiune. Masina de inghetata nu face decat inghetata. Dar ce inghetata!

Chestiunea roz a fost argumentul numarul 2. Numarul 1 a fost chestiunea de armagnac si prune uscate. Eu atat am de spus: daca ar trebui sa aleg un desert pentru ultima masa, asta ar fi alegerea. A incercat-o cineva?

7 responses to “I scream icecream

  1. eu sunt singurul fost om de radio/voce tv care continua sa evite inghetata, ca sa nu-si strice vocea?

    • Dupa 10 ani fara inghetata, cand am inceput din nou sa mananc, raceam din doua inghitituri. Acum suport mai multe, dar totdeauna las inghetata sa se topeasca nitel. De apa de la frigider nici nu poate fi vorba. Nu ca mi-as strica vocea, doar nu mai e instrumentul de lucru, insa coardele mele vocale nu suporta temperaturi prea scazute.

  2. huo
    cu drag, evident.
    🙂

    • asa am zis si eu cand am vazut poza intr-o carte si-am dat fuga sa-mi iau aparatul 🙂 nu-l pun prea des la lucru, ca nu-s mare amatoare de inghetata. nu produce decat opere de arta, nu ma incurc cu vanilie sau ciocolata banala 🙂

  3. mie mi-e teama sa cumpar asa ceva, intrucat as manca zilnic 🙂

    • Pai .. sa-ti povestesc cum se intampla. L-am tinut permanent in congelator in prima luna, sa fie gata de folosit de cate ori mi se face de inghetata. Acum l-am retrogradat intr-un fund de raft, in dulap, in spatele altor lucruri, sa nu-l mai vad 🙂 Ti se cam ia de experimente dupa o luna si mai ales cand e Haagen Dazs-ul on sale, de-ti vine sa iei cu sacul. Dar crede-ma, inghetata aia de prune uscate si armagnac e din alta lume. Si n-o gasesti de cumparat.

Lasă un răspuns

