Întâlniri urbane

Echilibru perfect, acrobaţie, fără plasă şi nici centură de siguranţă.

Cu jumătate de oră înainte, stătusem un sfert de oră pe autostradă în spatele unor maşini de poliţie, două sau trei pe fiecare sens, care opriseră total circulaţia. Accident, era să spun, dar chiar atunci am văzut cârdul de găşte trecând agale şoseaua. Să fi fost vreo 40-50, aşa, şi nu se grăbeau păsăroii deloc. Iarăşi am gândit cu păcat, că le-ar sta tare bine pe varză.

Şi-am mai avut o întâlnire zilele trecute. Un snop roşcat care mişca printre tufişuri în ravina pe lângă care trec în fiecare zi era, de fapt, un cerb. Nu un Bambi firav şi cu botul umed, un adult masiv, cu coarne falnice. Stătea la umbră, săracul, şi privea speriat la nedumerita care se oprise sus, pe pod, şi se uita la el. În aceeaşi seară, un cerb a intrat prin geam într-un fast-food în cealaltă parte a oraşului şi s-a rănit atât de rău încât a trebuit să fie ucis.

 

4 responses to “Întâlniri urbane

  1. Asta cu gâştele pe autostradă mi s-a-ntâmplat şi mie (sans poliţie protectoare), de era să mă opresc în parapetul dintre sensuri. În rest veveriţe, ratoni, sconcşi, iepuri (rar) şi vulpi (şi mai rar) constituie fauna zonelor de oraş prin care mă-nvârt de obicei.

    • Trec pe lista si curcanii salbatici, dar nu chiar in oras.
      Pentru mine, gastele au fost o premiera. Le mai vazusem incurcand circulatia, dar pe strazi mai mici. Tot cred ca locul lor e pe varza, nu pe sosele 🙂

  2. traiesti periculos!
    :))

Lasă un răspuns

