Întâmplări din ţara în care nu se întâmplă nimic (9)

În ţara în care nu se întâmplă nimic, în oraşul în care se trăieşte cel mai bine din lume, tocmai a fost un deranj major pe străzi. Nişte sceleraţi au spart geamuri şi-au dat foc la maşini, după un meci de hockey. Ce a urmat:

– Sute de oameni au venit a doua zi în zori să ajute la curăţenie. Nu i-a chemat nimeni.

– Nişte părinţii şi-au trimis propriul copil la poliţie, să rescunoască ce-a făcut, să spună că îi pare rău şi să-şi ia pedeapsa.

– Oamenii au lipit sute, mii de bileţele de mulţumire pe câteva maşini de poliţie pentru că nu i-au lăsat pe sceleraţi să facă şi mai mult rău.

(Sursa foto)

Încă mă uimesc şi mă înduioşează întâmplări ca astea şi nu ştiu dacă o să-mi treacă vreodată. Nu mai am nimic altceva de spus.

2 responses to “Întâmplări din ţara în care nu se întâmplă nimic (9)

  1. impresionant.
    alta planeta. alta civilizatie.
    noi, nu si nu.

    • Asa am crezut si eu la inceput, ca am ajuns pe alta planeta, cand am vazut diferite dovezi de normalitate. Cum ziceam, normalitatea inca ma lasa paf.

Lasă un răspuns

