Cum ziseşi?

Am răcit. Nu în şase luni de iarnă, ci acum, când s-au făcut 30 de grade. Dacă n-ar fi toţi mucoşi în jur, aş spune că sunt eu specială. Nu e chiar rău, doar sâcâitor. Cea mai neplăcută e tusea uscată cu care am rămas şi care mă sleieşte. Siropuri am încercat, nu funcţionează. Inhalaţii am făcut, e ceva mai bine, dar nu de tot. M-am mai tratat cu: ceai de tei, două feluri de unsori cu eucalipt, cataplasmă cu boabe de muştar, suc de ridiche neagră. Tot tuşesc.

Şi căutând pe .ro nişte leacuri minune de care să nu fi auzit, am dat peste următorul paragraf:

Tusea convulsiva se trateaza tinand o dieta cu: 

– suc de orz verde, preparat din lapte si ceapa (10 cepe taiate in bucati mici, o capatana de usturoi curatata, data pe razatoare, 1 l de lapte). Se fierbe 5 minute, se strecoara, se indulceste cu miere. Se administreaza 1 lingura la 2 ore, in cursul unei zile. Este eficienta si in bronsite.

Deci suc de orz verde preparat din lapte şi ceapă, care conţine ceapă, usturoi şi lapte. Păi orzul unde e? Şi cât de verde trebuie să fie?

Cred că o să încerc scorţişoara, anasonul şi cuişoarele, am citit că sunt eficiente. Într-o ceaşcă de vin fiert, cred că efectul sporeşte.

 

2 responses to “Cum ziseşi?

  1. io zic sa te duci totusi la doctor.
    iti complici existenta cu fierturile alea.
    sanatate maxima.

Lasă un răspuns

