Rezumatul serii

Partea cea mai buna din transmisiile CNN despre nunta regala e faptul că-l revăd pe flamboaiantul Richard Quest, foarte puţin prezent în programul pentru America de Nord. Altfel, kitsch şi idei ieftine la televiziuni în legătura cu nunta viitorului rege al ţării, căruia i-am jurat credinţă acum aproape două luni. Uite că n-am o pălărie de tul să o port mâine, să-mi arăt credinţa. Încă exersez la salutul regal, cu mâna rigidă, de parcă ar fi în ghips.

Lumea din jur pare preocupată mai mult de gala UFC din weekend. Pentru prima dată în istoria oraşului, vin unii să se bată şi oameni deranjaţi la cap, după mine, platesc de la 400 de dolari în sus pe bilet. Cum era vorba aceea – nu e prost cine cere, prost e cine dă. Dar ce ştiu eu despre UFC ca să-mi dau cu părerea? Nimic.

Despre alegerile federale de luni o să-şi amintească toată lumea abia după nuntă şi după gală. Chestiune de priorităţi.

Lasă un răspuns

