Întreb şi eu…

O fi bine să-ţi lipsească total simţul ridicolului şi să ieşi în lume, lume importantă vreau să spun, arătând ca adunat de pe stradă, vorbind şi scriind ca şi cum mai ai nevoie de mulţi ani de şcoală şi dând sfaturi de reuşită?

Dacă tace, orice prost pare deştept. Doar că, de obicei, e prea prost ca să-şi ţină gura.

7 responses to “Întreb şi eu…

  1. Bine nu e, dar în ziua de azi nu e deloc ieşit din comun comportamentul acesta pe care ni-l descrii. Ce te-a iritat?

    • Ah, niste oameni de care m-am ciocnit si care se prezinta drept detinatorii adevarului absolut. Imi venea sa le spun: pune-ti macar un costum daca vrei sa te cred. Daca arati ca si cum ai veni de la varuit, nu esti credibil, Gigel.
      E plina lumea de impostori, pe toate continentele.

  2. Pe de alta parte, la cati idioti in costum am cunoscut eu, si probabil si tu, e greu de preconizat ca dunga de la pantaloni o sa ne garanteze idei pertinente. Bunica mea, care poarta poale pe sub fusta, te asigur ca poate starni revelatii cu lucrurile pe care le stie, chiar daca un orasean nu si-ar apleca poate urechea fandosita la spusele ei. Deci, cum ti-e norocul, zic. Sau viteza de-a face stanga-mprejur.

    • Oh, nu, nu cred ca haina il face pe om. Dar cat e de curata si ingrijita haina, chiar si ponosita, da, il face pe om. „Costum” e un fel de metafora, poate fi inlocuit cu „camasa curata si calcata si pantofi facuti”.

  3. oh, astia care detin adevarul absolut is periculosi rau. Am si eu parte de ei si ma antrenez cu exercitii de ignorare, dar nu e usor. Nici nu te asculta, vorbesc sacadat si ei stiu cel mai bine. Si, ai dracului, se inmultesc puternic.

Lasă un răspuns

