Ecologişti cu vorba

Teribil îmi place să văd jurnalişti ingenioşi, iar Toronto Star nu duce lipsă de oameni cu idei originale. Sâmbătă, când urma să fie marcată Ora Pământului, au trecut pe la casele unor ecologişti pur-sânge, dacă e să considerăm jobul drept o măsură a interesului faţă de tot ce-i verde: un fost primar, actualmente consultant pe probleme de urbanism, ministrul provincial al energiei şi însuşi preşedintele Earth Day Canada. Nici unul nu era acasă, dar luminile exterioare erau aprinse în momentul în care toată lumea urma să le stingă, în semn de grijă pentru soarta planetei.

Toţi au scuze. Fostul primar era în călătorie de afaceri în Europa. Lumina de la el de acasă se aprinde automat când se întunecă şi nu a avut cine să o reprogrameze. Ministrul era şi el în deplasare, la un eveniment comunitar şi nu s-a gândit să schimbe setările becului de exterior înainte să plece. La fel şi preşedintele Earth Day Canada, care lua cina la lumina lumânărilor în casa unor prieteni în vreme ce la el acasă becul de 300 de waţi lumina şi casa vecină.

4 responses to “Ecologişti cu vorba

  1. Hei, măcar vecinii preşedintelui EDC luau cina la lumina becului de peste drum – nu consumau nici lumânări! 🙂

    • Am mai citit ca altii au stins lumina si-au plecat sa se plimbe cu masina, ca doar Ora Pamantului era doar despre lumina, nu si despre poluarea aerului. Tara care functioneaza numai dupa reguli, stim doar.

  2. Noi am stins lumina si am plecat la un restaurant unde au stins lumina de am tremurat ca vine cineva si-mi fura poseta:) Am mers pe jos.
    Pe de alta parte, odata cand casa noastra era pe intuneric am aprins noi foarte multe lampi pentru ca veneau musafirii. A sarit o siguranta si a ramas o strada fara curent timp de o jumatate de ora. Asa ca sunt convinsa ca de multe ori nu e bine sa egzajeram.

    • Desigur, iar ora in care toata lumea ar trebui sa stinga lumina e una singura intr-un an. Ce folos daca in rest lumea foloseste inca becuri incandescente 365×24-1 ore pe an?

Lasă un răspuns

