Îl ştiţi pe Chuck Hughes?

E aproape sărbătoare naţională azi. În ziare, la televizor, ba chiar şi în autobuz se vorbeşte despre marea victorie a unui chef canadian la marea competiţie a bucătăriei de clasă, Iron Chef. Am prins şi eu ultima jumătate a emisiunii şi-am exclamat un „yes!!” din rărunchi când s-a anunţat rezultatul, ca după o competiţie sportivă cu miză în care favoritul meu a câştigat.

Laudele nu mai prididesc, desigur. Chuck Hugues este al doilea canadian care câştigă şi în acelaşi timp cel mai tânăr, cel mai quebecois, cel mai biligv, cel mai cool şi cel mai tatuat. Tot atâtea motive ca diverse grupuri să şi-l asume şi să insiste că victoria se datorează mai ales faptului că este, după caz, quebecois, bilingv, cool ori tatuat. Chuck însuşi povestea, acum câteva zile, într-un interviu, că a fost nevoie ca unul dintre prezentatori să-i spună să nu mai fie „atât de canadian” şi să uite de modestie când îşi prezintă creaţiile. A gătit, desigur, şi poutine, mâncarea tradiţională în Quebec, adoptată de întreaga ţară drept emblemă culinară naţională.

Dacă ajungeţi în Montreal, restaurantul lui Chuck e un loc de vizitat. Dacă nu, măcar priviţi-l cum găteşte.

4 responses to “Îl ştiţi pe Chuck Hughes?

  1. Hai ca m-ai facut curioasa si am mai vazut un filmulet cu Chuck. „Mama imi zicea mereu sa nu ma joc cu mancarea. Ia uite unde am ajuns, mama!?” Numai de-ar avea si la fi-miu asa efecte replica asta a mea, a mamelor de peste tot, universala. Chiar e accesibil restaurantul lui?

    • Restaurantul nu e ieftin, dar nici nu te saraceste pe vecie.
      Cat despre gaza ta, ia gandeste-te bine ce faci daca la 15 ani iti spune ca vrea sa se lase de scoala ca sa se apuce de spalat vase in restaurante si sa se faca bucatar mai tarziu 🙂

  2. M-ai pus pe ganduri! 😉
    Oricum replica mea de cand mi-a fost pus in brate la 3 secunde dupa ce s-a despartit fizic de mine a fost: „sa fie orice numai sa ii faca placere si sa fie bun in ceea ce face”.

    • Sigur ca asa e, in teorie. In realitate, sunt convinsa ca orice parinte pus in fata unei asemenea situatii ar fi foarte aproape de un atac de cord 🙂

Lasă un răspuns

