Soare, nisip, valuri

Plus minus 20 de grade, vânt aspru, câţiva năuci la plimbare cu câini îmbrăcaţi şi alţii rătăciţi printre sloiuri, privind la bucăţile mari de gheaţă care se izbeau una de alta la mal, la pescăruşii ciugulind peşti direct din apă şi la raţele care luau valurile în cap cu graţie. În oraş, pe plajă, la malul lacului Ontario.

Pe scurt, ce-am învăţat azi: 1. Nu toate raţele migrează. 2. Mănuşile sunt obligatorii la minus 20 de grade. 3. Ciubotele de ger aşişderea.

2 responses to “Soare, nisip, valuri

  1. ce-i prea mult strica, gata, iarna asta prea si-a facut de cap. Sincer.

    • M-am saturat, sa vina primavara! Mi-e frig continuu cum ies afara. Refuz sa-mi iau ciubote de ger, desi acum costa pe jumatate decat in plin sezon, la gandul ca vine dezghetul curand. Poate daca-mi cumpar niste sandale vine caldura mai repede 🙂

Lasă un răspuns

