Verdict: nu

Pe scurt, am fost sa-mi iau ciubote, că s-au făcut iarăşi minus 20 de grade. Le-am văzut, le-am pipăit, le-am întors pe toate părţile, le-am scotocit pe dinăuntru. Erau puse în raft sub o etichetă mare şi violet pe care scria „waterproof”. Le-am studiat mai întâi pe cele în carouri roşii, apoi pe cele gri cu buline violet. Am pipăit cu interes căptuşeala din material minune care ţine cald la minus 25 de grade. Are consistenţa spumei izolatoare cu care se umple spaţiul între pereţi şi ferestre termopan, doar că e mai subţire şi flexibilă. Nu aveau modelul de minus 40 pe care mă gândeam eu să-l iau. Am aflat, însă, că există unul garantat la minus 60 de grade. Mă întreb dacă există viaţă la temperatura asta. Viaţă care să aibă nevoie de cizme, vreau să spun.

Şi după 20 de minute de studiu intens am decretat că eu aşa ceva nu pun în picioare. Nici nu m-am obosit să le probez, arată şi se simt precum cizmele de şantier. Şi-atunci ce e de făcut? Am auzit că există nişte şosete deştepte, care ţin cald la minus multe grade. Măcar ele pot fi ascunse în cizme cu aspect rezonabil. Şi la urma urmei, săptămâna viitoare vine primăvara – se fac minus două grade.

2 responses to “Verdict: nu

  1. draga mea, daca nu suntem atente, circumstantele astea inghetate o sa ne puna in carca o sumedenie de chestii matlasate si cizmoace de o sa ne strigam noi pe noi de dinafara agregatului si abia o sa ni se auda glascioarele cum raspund de dinauntru 🙂
    ieri, de exemplu, am mers la servici in snow pants….

    iti multumesc ca treci pe la locul meu virtual de joaca, vin si eu aici cu placere, drept pentru care pun un link ca sa fac drum direct (era sa zic partie directa)

    sa ne tinem tari, unii insista ca exista primavara.

    • Dar esti echipata, vad. Bine, inteleg si de ce. La voi a fost mult mai rau decat in Toronto, cel putin de cand am ajuns eu pe meleagurile astea.
      Cred ca inca n-am inghetat destul de nu mi-am luat cizmoacele de ger aspru. N-am renuntat la idee, dar incerc sa gasesc ceva care arata mai rezonabil. Vreo recomandare? Cred ca ar fi cazul sa ma uit si dupa snow pants, mi-au mai spus si alti binevoitori ca s-ar putea sa am nevoie de ei 🙂
      Multumesc pentru partie/drum/link. Sa vina primavara, sa infloreasca pomii de pe margine 🙂

Lasă un răspuns

