Care vine, vine, vine. Furtuna deceniului.

Cand tocmai mă pregăteam să spun că m-am plictisit să mă tot plâng de iarnă, uite că ni se spune alarmist, de azi dimineaţă, pe toate canalele, că se apropie cea mai teribilă furtună de zăpadă din ultimii zece ani. Sigur, nu cred tot ce văd şi aud în presă. Am învăţat să înmulţesc cu 0.5 cam tot ce se spune, dar parcă de data asta e prea de tot. Se fac transmisii în direct de la depozitele de sare ale primăriei, suntem sfătuiţi să verificăm trusa de urgenţă din maşină şi să umplem cămara cu conserve. Suntem învăţaţi cum să ne protejăm pielea de ger (cu ulei de avocado, zice o doamnă savantă în aşa ceva) şi cum să evităm degerăturile. Nu mă mai mir, nici nu mă mai scandalizez. Am priceput că aici presa e un fel de baby-sitter universal şi încă unul foarte competent, dacă e să mă ghidez după cât de multă lume nu e în stare să funcţioneze fără sfaturile de la televizor.

Alarma de astăzi vine chiar în momentul în care, cu îndrăzneală, decisesem că nu-mi mai pasă de iarnă, câtă vreme există Christopher Plummer pe scenă, The Fighter şi The King’s Speech la cinema, Mad Men pe DVD, Margaret Atwood pe Kindle, miros de scorţişoară şi aburi de vin cald în casă, alături de o salată de quinoa cu ierburi pe care am decis să o brevetez. Nu ştiu unde, dar ar trebui, parol.

Fără voie, am intrat, însă, în morişca panicardă şi-am deschis uşa cămării, să mă asigur că o să am cu ce să umplu blidele în cele 24 de ore cât durează furtuna. Am scos şosetele de iarnă grea din fundul sertarului şi le-am pus mai la îndemână, am lustruit ghetele îmblănite şi-am pregătit bereta cu cozoroc-streaşină (ochelariştii ştiu de ce). Mănuşi mai groase decât cele pe care le port zi de zi nu am, dar sper să nu ajung să am nevoie de sfaturile anti-degerături pe care le-a dat azi o reporteră-tiză.

Viscolul poate, deci, să vină, sunt pregătită să-l primesc. Rămâneţi pe recepţie, urmează iarna în direct.

2 responses to “Care vine, vine, vine. Furtuna deceniului.

  1. Sa inteleg ca posta nu va functiona, ca sa-ti pot trimite ulei de avocado?

    • Multumesc de intentie. Sticla cu ulei de avocado e pe raft de cateva luni. Mai pe fata, mai in farfurie, dar mai am destul 🙂

Lasă un răspuns

