Telegramă

Minus 10 grade. Vânt. Temperatura resimţită – minus 20. Bine măcar că furtuna de zăpadă care a închis aeroporturile pe coasta de est n-a ajuns şi aici. Stop.

Piftie, slană, caltaboşi. Licori care seamănă bine cu ţuica. Friptură. Mujdei. Cozonaci copţi în casă. Miros de copilărie şi oameni dragi alături. Stop.

Boxing Day. Reduceri uriaşe. Parcări pline. Zeci de mii de oameni în magazine. Poliţie peste tot. Ştiu de la televizor, încă nu s-au inventat reducerile care să mă convingă să mă calc în picioare cu jumătate de oraş. Stop.

4 responses to “Telegramă

  1. Nici io nu-s fan iesit din casa si mers la cumparaturi, unde ma calca toti in picioare. De Black Friday, am gasit absolut toate cele reduse pe net 😉

    • Nu-i asa? O singura nemultumire am, cu lucrurile care vin din State si pentru care platesc vama. Kindle, de pilda. Imi venise ideea sa trec garla la Buffalo, sa-l iau direct de la Best Buy, dar cand am vazut cat se asteapta la granita, mi-a trecut.

  2. Pai, ti-l pot trimite io prin posta, daca vrei. Am mai trimis asa unei prietene din Canada, care si-a comandat rochii 🙂

    • Esti draguta, multam, de data asta am dat comanda. La inceputul lui decembrie, dar o sa ajunga pe la finele lui ianuarie. Nu-i bai, nu arde.

Lasă un răspuns

