Poftim de vă minunaţi

Am aflat despre aceşti ochelari din discuţia la care am asistat, involuntar, în învălmăşeala dintr-un magazin. Doi tineri se bucurau teribil că au găsit, în sfârşit, obiectul pe care îl căutau de astă-vară. Se duseseră, am aflat, la cele mai şmechere magazine de profil, and, can you imagine? they don’t carry it!

Am tras cu ochiul peste umarul unuia dintre fericiţi şi-am văzut obiectul. Confuză, am începu să mă întreb în gând ce caută aşa nişte ochelari într-un magazin de oale şi tingiri. Divaghez puţin, chiar vindea tingiri magazinul, dacă tingiri se cheamă doar oalele din fontă sau aramă. 700 de dolari plus bucata.

Revenind la ochelarii din mâna junelui, mi-am continuat interogaţia tăcută. Or fi pentru schi, să nu te orbească zăpada, mi-am spus. Sau pentru sudură. Ori chiar pentru tâmplărie, să ţină ochii la adăpost de rumeguş. Şi-n timp ce creierul meu se chinuia zadarnic să facă legătura între pârtii, flăcări acetilenice, fierăstraie şi cratiţe, am auzit cuvântul cheie: onion. Era cât pe ce să exclam cu voce tare „aşa ceva nu există!”, dar obiectul din faţa ochilor mei mi-a dat peste gură. „Ba da, există!”

4 responses to “Poftim de vă minunaţi

  1. wooooooow,da! adio apa rece tinuta in gura si alte tertipuri ineficiente 100%

  2. cauciucul acela colorat ar fi menit sa izoleze, nu?
    acum ma intreb cum e sa tai ceapa in bucataria cu aburi sau cum faci, daca folosesti ochelari de vedere si nu ochelari de contact. ochelari peste ochelari sau ochelarii anti ceapa si degete taiate?

    ma uit la primul meu comentariu si nu’mi place „INEFICIENTE 100%”. eram intre ineficienta si eficienta si a iesit o stupizenie.

    • Pai da, cum ii pun peste ochelarii fara de care imi tai degetele? Ochelarii protejeaza, de fapt, intr-o oarecare masura, nu mi s-a parut niciodata asa o corvoada taiatul cepei. Plus cutitul ascutit. Astia sunt ochelari de fitze, iti spun eu 🙂
      Si n-ai spus/scris nici o stupizenie. Apa in gura ESTE ineficienta 100%. In sensul ca nu ajuta chiar deloc 🙂

Lasă un răspuns

