Mirări

* Am uitat în ce ţară trăiesc, se vede treaba. Mă tot minunam de azi dimineaţă, de cât de mult se vorbeşte despre logodna Prinţului Williams şi nu înţelegeam de ce. Până mi-am adus aminte cine e, de fapt, şeful statului canadian. În ziua nunţii, cred că o să fie sărbătoare naţională.

* Pregătită de război, am sunat la compania de telefonie să contest 60 de dolari care au apărut aiurea pe factură. Auzisem istorii urâte, mă informasem pe internet, aveam strategiile de atac pregătite. Doamna m-a ascultat, i-am povestit despre sms-urile cu reclame tâmpe pe care le primesc fără să le fi cerut, şi-apoi a spus că da, li s-a întâmplat şi altora, şi că îmi taie cei 60 de dolari de pe factură. Şi eu ce fac acum cu săgeţile otrăvite?

* Cine ştie ce o să facă la anul, cam pe vremea asta, să ridice mâna. Eu, eu! Am luat bilete pentru 21 octombrie 2011 la un spectacol care se joacă doar două zile în Toronto şi pe care n-o să mai am şansa să-l văd decât în Las Vegas după aceea. Ăsta da angajament pe termen lung!

 

2 responses to “Mirări

  1. aoleu, eu ma stresez cand rezervam bilete de avion cu 3 luni inainte tu chiar ca privesti departe in zare! s-ar putea ca in spectacol sa vezi multe (foste dar nu departe in timp) glorii ale gimnasticii romanesti, stiu niste nume care s-au angajat de curand

    • si eu ma stresez sa fac planuri pentru weekend, de obicei 🙂 dar am vrut foarte tare sa vad spectacolul asta si mi-a fost teama ca daca nu iau acum nu mai prind bilete. glorii-glorii zici? adica de la televizor? vai, acum imi amintesc ca n-am povestit cum am mers in avion cu tot lotul de gimnastica, Octavian Belu included, cand am fost in tara.

Lasă un răspuns

