Când tehnlogia mă depăşeşte

..îmi aduc aminte că am undeva, pierdută într-un sertar, o diplomă de inginer electronist. Şi mă avânt la luptă cu layout-ul îndărătnic, care s-a schimbat peste zi de la sine putere. Că nu cred că vreun hacker pe lumea asta n-are altă treabă decât să-mi intre mie pe blog şi să-mi schimbe tema aşa, de distracţie.

Pe scurt, o să mă joc zilele astea cu tema asta nouă, căreia nu-i ştiu rostul, dar pentru că nu vreau să-mi fac diploma de râs, o să mă străduiesc să o dovedesc. Nu vă impacientaţi dacă o să tot vedeţi schimbări la faţă, sunt doar dovezile luptei mele îndârjite cu tema cea nouă.

Uraţi-mi succes.

Later Edit Am aflat între timp că WordPress a renunţat la tema pe care o aveam eu şi a înlocuit-o automat cu asta de acum. E de la ei, adică. Bănuiam eu bine că hackerii au treburi mai importante.

6 responses to “Când tehnlogia mă depăşeşte

  1. eu, daca nu ma pricep, iti spun ca parca e mai bine asa, pe tot ecranul meu:)

  2. Dupa nervii de rigoare si dupa ce am descoperit si jucariile noi pe care le are tema asta, parca imi place si mie mai mult. Am trecut, acum vreo doua ore, printr-o faza intermediara, cu o tema puchinoasa care nu se lasa adaptata deloc, ma rog, nu de mine. Asta e mai prietenoasa. Inginera, eh? 🙂

  3. ţi-a rămas doar simţul detaliului şi gândul organizat din toata facultatea aia!
    ia, recapitularea!
    păi s-ar putea să mă pun cu tine: eu ştiu să repar aparatele care nu mai merg: le desfac, deşurubez şi strâng la loc tot ce poate suporta operaţia şi, capac la toate, nu rămân cu piese în plus!

  4. Ei, mesteresc si eu, dar nu la facultate am invatat asta. Iar celor care ma pun sa repar televizoare bazandu-se pe diploma mea le raspund ca nu ma incurc cu asa maruntisuri, doar am studiat aparatura de bord. Sa aduca un avion si mai vorbim.

  5. ha haaaaaaaa
    un bord n-aş desface, deşi mă uitam cu jind la luneta maşinii: nu s-a dezaburit toată pe ploaia de aici şi mă gândesc că s-or fi desfăcut contactele când am deschis mai tare portbagajul.

  6. Si eu cred ca e mai bine. Poza de la inceput se vede mai bine. Vezi cum e? Cum ajungi sa accepti o schimbare fortata, pe care nu ti-ai dorit-o, care ti-a dat batai de cap, si nu doar ca o accepti, dar recunosti ca e mai bine decat inainte?

Lasă un răspuns

