În vizită

Bărzăunele ăsta a aterizat în picaj la mine pe balcon. A stat la poză şi apoi un suflet milos l-a ajutat să zboare peste balustradă. În sus, nu ca vecina de peste drum – despre care nu s-a mai aflat nimic, în caz că vă întrebaţi.

Gâzoiul e o cicadă. Cea care m-a vizitat avea cam 15 cm lungime. Nu muşcă oameni, doar distruge recolte. Femelele sunt delicatesă în Asia şi America Latină, servite, de obicei, pe frigărui. Masculii cântă precum greierii, dar mult mai zgomotos. Atât de zgomotos, încât – am aflat dintr-o ştire de la televizor – pot provoca surzire dacă vreun curios stă cu urechea foarte aproape de ei. Cam aşa:

2 responses to “În vizită

  1. nici n-ajunsesem la vecina de peste drum ca ma gandeam la traiectorie si la antena langa care fusese gasita.
    eu, in lipsa de alte ocupatii, am inceput sa dezvolt o insectofobie. aici rar vad muste, trebuie sa fie vreo explicatie.

  2. Mi-a sărit inima din loc când am văzut bărzăunele uriaş. De fapt, nu e teamă, ci mai mult scârbă. Nici aici nu sunt muste, tantari insa din belsug si extrem de agresivi.

Lasă un răspuns

