The Romanian Sensation

În plină vâltoare jurnalistică având în centru o conaţională care nu mă face deloc mândră, aud iarăşi numele ţării la radio. Un promo urlat pe ritmuri dance anunţă super-concertul de duminică de la Wonderland, un parc de distracţii aflat la câţiva km nord de Toronto. Unul dintre artiştii principali, LMFAO. Ăăă, cum? Google îmi dă răspunsul: e un grup electro-hop, care şi-a ales drept nume un acronim din jargonul online. E ceva despre un posterior care se prăpădeşte de râs.

Dar vocea de la radio insistă parcă şi mai tare pe o altă prezenţă pe afiş. Inna, the Romanian Sensation! Prima dată, mi se pare că nu aud bine despre ce fel de senzaţie e vorba. A doua oară, deja nu mai am nici un dubiu. Şi încep să-mi întreb memoria, precum băieţii de la Smokie, who (…) is Inna.

Îmi amintesc că am văzut, prin ziarele colorate româneşti, nişte titluri despre fata asta, genul tipic, pline de informaţie – că maşina ei are volan pe stânga, că mănâncă gem la micul dejun, că a fost în vacanţă nu-ştiu-unde. N-am avut curiozitatea să citesc şi articolele. Copleşită de vinovăţie, am dat fuga la Google din nou şi-am văzut că fata e sus în clasamentele muzicale din vest. Că are sute de mii de fani pe Facebook. Că a pozat despuiată. Bravo, ce să zic. Promite.

Deocamdată, the Romanian sensation îmi sună ca un fel de copilul minune ori copilul de aur. Nu vă aşteptaţi la o cronică de concert, sper.

2 responses to “The Romanian Sensation

  1. Păi să ştii că e sensation (încă nu am ascultat-o, m reţineri în faţa publicităţii masive, din aceeaşi cauză n-o să văd Inception,alt exemplu), din moment ce un amic mexican mi-a zis că e aşa (i-a trimis un italian un link către o melodie, pot să-i spun aşa?)

  2. Nici nu ma indoiesc, cu cat aprofundez subiectul pe internet, cu atat imi dau seama ca e de senzatie.

Lasă un răspuns

